sada

2 Mart 2014 Pazar

PowerTürk Pop 40 Listesi Mart 2014 Orjinal Top 40 Listesi İndir

PowerTürk Pop 40 Listesi Mart 2014 Top 40 Listesi İndir




Power Türk Top 40 Listesi Mart 2014 Paylaş Download İndir Adrenalin Dinle Hit Müzik 2014

01 - Ferhat Göçer - Git - Emre Plak    
02 - Emre Aydın - Eyvah - 565Yapım / Dmc    
03 - Erdem Kınay feat. Merve Özbey - Helal Ettim - Seyhan Müzik    
04 - Emre Altuğ - Hangimiz Tertemiz - Dokuzsekiz Müzik    
05 - Bedük - Koyver Kendini - Poll Production    
06 - Model - Ağlamam Zaman Aldı - GNL    
07 - Mehmet Erdem - Acıyı Sevmek Olur mu - Sony Music    
08 - Funda Arar & Enbe - Hafıza - DMC    
09 - Kolpa - Ölünmüyor Mutsuzluktan - Pasaj Müzik    
10 - Bengü - Saygımdan - DMC    
11 - Gökhan Özen - Ne Farkeder - DMC    
12 - Gece Yolcuları - Meyhaneler Sen - EMI    
13 - Özgün - Yıllar Sonra - Avrupa Müzik    
14 - Atiye - Ya Habibi - Pasaj Müzik    
15 - Gülşen - Irgalamaz Beni - DMC    
16 - Ece Seçkin - Şok Oldum - Dgl / Dmc    
17 - Candan Erçetin - Yalnızlık - Pasaj Müzik    
18 - Ziynet Sali - Gelemiyorum Yanına - GNL    
19 - Fettah Can - Kalp Ağrısı - Dokuzsekiz Müzik    
20 - Yüksek Sadakat - Seninle - Dmc    
21 - Candan Erçetin - Milyonlarca Kuştuk - Pasaj Müzik    
22 - Bora Duran - İnsan - Pasaj Müzik    
23 - Gökhan Türkmen - Çatı Katı - 3 Adım Müzik    
24 - Gripin - Bir Cevabım Var mı - Avrupa Müzik    
25 - Keremcem - Berbat - Pasaj Müzik    
26 - Sıla - Vazizyetler - Sony Music    
27 - Oğuzhan Koç - Ay - Esen Müzik    
28 - Mabel Matiz - Sultan Süleyman - DMC    
29 - Aydilge - Aşk Paylaşılmaz - Dokuzsekiz Müzik    
30 - Bahadır Tatlıöz feat. Özgün - Aşkın Zindanları - 3 Adım Müzik    
31 - Feridun Düzağaç - Tek Başına - DMC    
32 - Mehmet Erdem - Haydi Gel Gidelim - Sony Music    
33 - İrem Derici - Zorun Ne Sevgilim - GNL    
34 - Ece Gürsel - Güzel Ağlar - Lila Records    
35 - Mavi ft. Gökcan Sanlıman - Yakışmaz Bana - DMC    
36 - Gece - Yanımda Kal - Sony Music    
37 - Gökhan Keser - Hiç Vaktim Yok - Sony Music    
38 - Oğuz Berkay Fidan - Beni Ellerden Sayma - Avrupa Müzik    
39 - Ziynet Sali - Senin Olsun - DMC / GNL    
40 - Ayşe Özyılmazel - Nefis - DMC

Diğer paylaşmlardan farklı olarak orjinal resmi sitenin güncel listesidir. Yüksek Kalitededir.



 

 
TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ
 

TIKLA UPLOADED PREMIUM OL


...İyi Dinlemeler Dileriz, Bir Teşekkür Edelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder