sada

29 Haziran 2014 Pazar

PowerTürk TV - Pop 40 Listesi Haziran Son Dönem [2014] Orjinal Top 40 Listesi İndir

PowerTürk TV - Pop 40 Listesi Haziran Son Dönem [2014] Top 40 Listesi İndir




PowerTurk TV Top 40 Listesi - Orjinal Top 40 Listesi Güncel Müzik Albüm İndir Download Paylaş

1 - Oğuz Berkay Fidan - Beni Ellerden Sayma - Avrupa Müzik
2 - Kenan Doğulu - Rica - Doğulu Productions
3 - Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam - Sony Music
4 - Gülşen Ft. Murat Boz - İltimas - Dmc / Ozinga
5 - İrem Derici - Zorun Ne Sevgilim - Gnl
6 - Bahadır Tatlıöz - Beni Yak - 3 Adım
7 - Ferhat Göçer - Sarıl Bana - Emre Grafson Müzik
8 - Duman - Melankoli - Pasaj Müzik
9 - Gökhan Türkmen - Çatı Katı - 3 Adım Müzik
10 - Gripin - Vazgeçtim Ben Bugün - Avrupa Müzik
11 - Model - Antidepresan Gülümsemesi - GNL
12 - Gökhan Özen - Benden Sorulur - Seyhan Müzik
13 - Mabel Matiz - Sultan Süleyman - Dmc
14 - Yüksek Sadakat - Seninle - Dmc
15 - Demet Akalın - İlahi Adalet - Seyhan Müzik
16 - Oğuzhan Koç - Ayy - Esen Müzik
17 - Hande Yener - Alt Dudak - Poll Production
18 - Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et - Dmc
19 - Atiye Ft. İskender Paydaş - Yetmez - Pasaj Müzik
20 - Ziynet Sali - Senin Olsun - Dmc
21 - Cansu - Kalk Gel Bana - Dokuzsekiz
22 - Berksan - Duman - Poll Production
23 - İrfan Özata - Tuhaf Geliyor - Funorg
24 - Soner Sarıkabadayı - Yara Bandı - Pdnd
25 - Nil Karaibrahimgil - Kanatlarım Var Ruhumda - DMC / GNL
26 - Emre Kaya - Apayrı - Poll Production
27 - Candan Erçetin - Milyonlarca Kuştuk - Pasaj Müzik
28 - Murat Dalkılıç - Bu Nasıl Aşk - Dmc
29 - Sıla - Vaziyetler - Sony Music
30 - Gökçe - Çık Hayatımdan - Pasaj Müzik
31 - Sinan Akçıl - Tabi Tabi - Dmc
32 - Manga - Fazla Aşkı Olan Var Mı - Poll Production
33 - Doğukan Manço Ft. Tuğba Yurt - Sakin Ol - Emre Müzik / Manço
34 - Mehmet Erdem - Gibi Gibi - Sony Music
35 - Yonca Lodi - 12 Ay - Tmc
36 - Bora Duran - İnsan - Pasaj Müzik
37 - Umut Kaya - Canım Çok Yanıyor - Pasaj Müzik
38 - Serdar Ortaç - Tanrım - Emre Müzik
39 - Gökhan Özen - Ne Farkeder - Seyhan Müzik
40 - Gece - Derbeder - Sony Music

Orjinal Ses Kalitesinde PowerTURK TV nin Resmi Sitesinden Orjinal olarak Netde İlk Olarak Derlenmiştir.


 

 
TURBOBİT PREMİUM VE UPLOADED PREMIUM TARAFIMIZCA TAVSİYE EDİLİR. SON HIZDA TÜM PAYLAŞIMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN İNDİRİN
TURBOBIT PREMIUM SMS İLE ALIP BEKLEMEDEN İNDİRMEK İÇİN "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATABİLİRSİNİZ
 
TIKLA TURBOBIT PREMIUM OL

TIKLA UPLOADED PREMIUM OL


...İyi Dinlemeler Dileriz, Bir Teşekkür Yeterli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder